Job 32 van 73


Report this listing

Solliciteren



Customer Support: Sales/Logistics


Functie

Sinds 1889 ontwikkelt onze klant medische en veiligheidstechnologieën die wereldwijd worden vertrouwd door ziekenhuizen, de industrie, overheden en hulpdiensten. Hun producten beschermen, ondersteunen en redden levens.

Wil jij deel uitmaken van hun team bij de safety afdeling in België? Onze klant zoekt een Customer Support: Sales/Logistics om hun afdeling Brandweer en Industrie te versterken.



Als Customer support: Sales/Logistics sta je in voor:

Sales :

  • Onderhouden van administratief beheer door communicatie met klanten via e-mail en telefoon.
  • Verantwoordelijk voor opstellen van offertes, verwerken van bestellingen en facturatie in SAP.

Logistics:

  • Assisteren van het aankoopteam door prijsaanvragen en prijsvergelijkingen uit te voeren.
  • Opstellen van inkooporders, controleren van orderbevestigingen en opvolgen van leveringen.
  • Controleren van de stocklijsten en indien nodig correcties doorvoeren.

Jouw profiel

Jouw profiel:

  • Bachelor diploma of enkele jaren relevante werkervaring in een vergelijkbare omgeving.
  • Vloeiend tweetalig in Frans/Nederlands met goede beheersing van het Engels.
  • Vermogen om georganiseerd te werken en meerdere taken tegelijkertijd te beheren.
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
  • Bekendheid met moderne IT-tools en uitstekende kennis van Excel; ervaring met SAP of andere ERP-software is een pluspunt.
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
  • Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Deelnemen aan werfbezoeken en de vordering van de werken vaststellen
  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Aanbod:

  • Contract van onbepaalde duur, 39-uren werkweek met 6 ADV-dagen.
  • Aantrekkelijk salaris met groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Ecocheques.
  • Mogelijkheid tot deelname aan een niet-recurrente bonus bij het behalen van vooropgestelde resultaten.
  • Draagbare pc voor werk.
  • Opties na 12 maanden:
  • Keuze tussen maximaal 2 dagen telewerken per week of leasing van een fiets (gewone fiets, e-bike, speedbike).
  • Gelegenheid om bij te leren en takenpakket geleidelijk uit te breiden.
  • Hoge mate van zelfstandigheid en autonomie.
  • Informele en open werksfeer met gedreven collega's.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht